Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Moc na Tebe myslím a věřím z celého srdce, že tady budeš ještě hodně dlouho! Jsi úžasný člověk, vždyť víš

1 0
možnosti

No Adi.... moc Ti děkuji... nedokážeš si představit, jak obrovskou radost ksi mi udělala a jak strašně moc pro mne znamenají slova podpory od všech.. A od

Tebe ještě víc. Děkuji.

0 0
možnosti

Už jen to čtení je náročné. Držím všechny palce.

1 0
možnosti
Foto

Píšete o tom s takovou odevzdaností a lehkostí a zároveň je za tím cítit síla. Určitě jste to vzal za správný konec. Obdivuji a moc držím palce. Opatrujte se a držte se.

1 0
možnosti

Děkuji vám. Už jsem to psal níže, ohlasy pod těmi blogy mě neuvěřitelně a až neskutečně povzbuzují a dodávají mi optimismu. Jste všichni moc fajn, kolegyně a kolegové, a já jsem vám za vaši podporu nesmírně vděčný..

2 0
možnosti

Moc děkuji (i když.. jsem Slezan, nikoli Moravák). No ale protentokrát to velkoryse přehlídnu.

A ještě jednou děkuji.

0 0
možnosti

Na krku při PT CT většinou svítí uzly ve štítné žláze. Tkáň š.žlázy

může být i na jazyku. To by nemuselo být vůbec tak špatné.

/i v případě nádoru/. Jaroslave ,držím palce, vidíš jak tě mají všichni rádi, drž se.

1 0
možnosti

No fakt koukám . Je to strašně příjemné a milé a hlavně povzbuzující.... Tolik ohlasů..... Moc všem děkuji.

0 0
možnosti
Foto

Želám veľa síl, pevnú vieru v uzdravenie, máte pre koho žiť a to Vás posilní.

1 0
možnosti

Děkuji, já na to taky celkem dost spoléhám

1 0
možnosti

Musím ocenit vaši vyrovnanost. Většina lidí, když uslyší oznámení: "Máte r..." se dříve či později začne vztekat: "Proč zrovna já?!" Vy se s tím snažíte vyrovnat a dokonce neztrácíte humor. Já bych to bral jako dobré znamení.

2 0
možnosti

Pane Jílku, od Vás jako od mého oblíbeného blogera mě to opravdu těší. Děkuji vám.

0 0
možnosti

Ze srdce Vám přeji mnoho sil a stálou pozitivní energii - pak to jistě zvládnete, o tom jsem přesvědčen.

2 0
možnosti
Foto

J28a87n 18P98r27a59ž67á19k

30. 11. 2023 18:47

Bojujte, držím Vám palce.

2 0
možnosti
  • Počet článků 42
  • Celková karma 25,53
  • Průměrná čtenost 1479x
Tak nějak tuším, že svět není jen černý nebo bílý.

Slezský patriot.

Seznam rubrik