Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J71a76n 15R43á90ž

30. 11. 2023 17:37

Prognóza mého dožití, při sdělení diagnózy byla max. tři roky a už je to sedm let, co tady "zavazím" . Žijí standardní život aktivního seniora, vidím na pravidelné kontroly a na nemoc se snažím nemyslet

Udržujte si optimismus, neb vývoj způsobů léčení onkologických onemocnění pokračuje rychle a prognóza na delší život ve stavu remise díky tomu roste.

PS. Kamarádovi se před pár lety objevil agresivní lymfom na krku . Po ozařování a chemoterapii byl prohlášen za vyléčeného a ani pozdější PCR testy neobjevili návrat nemoci. To je důvod k optimismu, že ano?

5 0
možnosti
JB

Jste skvělý . Moc díky za váš i kamarádův příběh. Tak nějak bych si to představoval.

0 0
možnosti
JB

Jo, já věřím, že jo.

1 0
možnosti
JK

J50i57ř13í 23K37o47z19á10k

30. 11. 2023 16:14

Hm, tak nějak podobně jsem na tom byl taky. A všehna ta "příjemná" vyšetření, operace a pak opět "příjemné" chemošky. Ale dá se to zvládnout, zatím to vypadá dobře /po 6 letech.../. Tak Vám držím palce, aby to i Vám nakonec dobře dopadlo.

1 0
možnosti
MC

Smutná bilance. Držím pěsti. Věřím, že to dokážete! Vypadáte, jako silný člověk.

4 0
možnosti
Foto

Mám za sebou něco podobného... ufff... je to 12 let a život mi zachránili na Bulovce, na ORL a onkologii... myslím na Vás adržte se!

2 0
možnosti
MP

Také sem se s tím potýkal, zatím to jde.Držím palce.

1 0
možnosti
PP

Hodně sil přeju. Já s tím bojoval několik let, nádorů plné retroperitoneum (břicho vzadu, lidově řečeno), něco i na plicích, podezření na hlavu, to se naštěstí nepotvrdilo. Dvě operace, spousta chemoterapie i nějaké ozařování. Dovedu pochopit jak vám je, jednu dobu si můj ošetřující myslel, že nedožiju konce týdne - a teď mám klid, můžu i pracovat. Alespoň na čas. Držte se.

1 0
možnosti
JB

Děkuju za povzbuzení a držím Vám pěsti. Vlastně všem, kteří mají tuhle zkušenost za sebou držím pěsti, ať se ten hnus nevrátí.

1 0
možnosti
JB

J45i88r17i 81B43o80r

30. 11. 2023 13:10

Chtěl bych vás povzbudit. Mám za sebou dva nádory ve 40ti nádor uzlin a v 72 nádor moč. měchýře. Teď me bude 77. Jedeme dál. Chce to hlavně pozitivní myšlení a to zřejmě máte. Přejí hodně štěstí.

8 0
možnosti
JB

Moc vám děkuji. Vy si určitě dokážete představit, jak moc takové povzbuzení znamená. Ještě jednou děkuji.

0 0
možnosti
  • Počet článků 42
  • Celková karma 25,53
  • Průměrná čtenost 1479x
Tak nějak tuším, že svět není jen černý nebo bílý.

Slezský patriot.

Seznam rubrik