Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Teď jste odkryl své bílé ledví:-).

1 0
možnosti
JB

No, je to něco jako sebekritika za bolševika. a vlastně i trénink do budoucna, protože jako pesimista jsem přesvědčen, že ty bolševické poměry se nám vrací...;-€

6 0
možnosti
Foto

Já jsem také podle toho autora nácek....když by se našel ještě jeden, můžeme třeba založit klub Hornerových nácků.

16 0
možnosti
ZH

Já taky, a ještě podle dalšího pošahance, který se mi pochlubil svým íkvé 140-150. Teď dumá, zda na tom má trvat, nebo raději připustit svou hloupost, aby se vyhnul popotahovačkám s policií... Hm...:-/

2 0
možnosti
  • Počet článků 42
  • Celková karma 25,53
  • Průměrná čtenost 1479x
Tak nějak tuším, že svět není jen černý nebo bílý.

Slezský patriot.

Seznam rubrik