Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jste hloubavec,:-/ předpokládám, že se Vám některá z nich ozve...

0 0
možnosti

Hanebné a přesto úspěšné Rv Chápu, že to má být legrace, ale ve skutečnosti není. Proti takové argumentaci se lze jen těžko bránit. Je to prostý výsměch, který ovšem ty "špatné" ženy nijak přesněji nevymezuje, takže pizda může být libovolně každá. Mch. slovo pizda je nechutné a ponižující.

0 1
možnosti

No... myslím, že se mýlíte. Mám za to, že jsem celkem jasně vymezil, koho se mé úvahy týkají a že normální, neafektované a rozumně uvažující ženy nejsou předmětem tohoto blogu. Připouštím, že jsem něco málo nekorektní, ale netušil jsem, že to málo Vám bude stačit k tomu, abyste se orosil. Samozřejmě mě to mrzí, ale snad se s tím nějak srovnám. Přeji Vám krásný, korektní svět, plný vzájemné lásky, porozumění, bezmezné úcty a vybraných, jemných mravů. Ovšem čemu se tam zasmějete, to opravdu netuším. Nemyslím si, že můj blog je hanebný. Jak moc je úspěšný mi je srdečně jedno. Škoda, že Vám ne. Prosím nereagujte, naše diskuze by jistě nikam nevedla. Děkuji.

2 0
možnosti

Když nepíšete o Těšínsku v roce 1919 je s vámi sranda.Karma

Doufám, že se najde pizda, která vám vysvětlí, jak to tehdy bylo.

Polština vám jde obstojně i němčina... mezi námi... nemělo by ale být ..unter uns ?

Můžeme založit klub za připojení Těšínska k ....Německu.;-D

S německým důchodem se budou aktivity pizd lépe snášet.

;-DR^

0 0
možnosti

pierdolnieta...............e s háčkem,nikoli en :-P

0 0
možnosti
Foto

Váš rozbor je úctyhodný, stejně jako literatura, z které jste čerpal. R^

3 0
možnosti

Děkuji za ocenění mé snahy ;-)

1 0
možnosti

Jeden z nejlepších blogu jaký jsem tu kdy četla.

0 0
možnosti

Děkuji, moc mě to těší.

0 0
možnosti
Foto

R^:-)

Díky, už dlouho jsem se tak nezasmál. :-)

2 0
možnosti

Já děkuji, takové ocenění mě potěšilo.

1 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-D

Moc dobrý, máte dobré myšlenky. ;-D

3 0
možnosti

Díky. To víte, dělám co můžu.:-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS