Diskuse

Opět rak

Foto

Máte pre koho a pre čo žiť a to vám dodá sily to vydržať.

Foto

Všechno se mi zase vybavilo.... ozařování (taky krku a okolí) jsem měla 35 a zhubla jsem 15 kilo. Zajímavé je, že cca po třech měsících od posledního ozařování jsem ucítila první chuť - hořkou. Pak kyselou, pak slanou. Poslední chuť byla sladká. Držím všechny palce a myslím na Vás

JB

Moc děkuji. Ta nahořklá je už taková slabší, i ty ostatní chutě se hodně pomalu vracejí, ale furt to ještě není ono. No ale aspoň se už můžu najíst.

Foto

Velká karma. Ať se zdárně pokračuje 👍

JB

Díky. Zatím to vypadá celkem dobře. Hlavně to neškrábat :-)

Foto

Rakovinu jsem porazil před třemi lety. S personálem fakultní nemocnice mám stejně dobrou zkušenost.

JB

Čau Ondro, dík za podporu, trošku zbrkle a v podstatě nevědomky jsem tenhle blog zveřejnil. Tak jsem ho ještě doplnil o poslední výsledky.

Je to na dobré cestě.

  • Počet článků 42
  • Celková karma 25,53
  • Průměrná čtenost 1479x
Tak nějak tuším, že svět není jen černý nebo bílý.

Slezský patriot.

Seznam rubrik