Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Život je prostě boj... taky mě dostalo do kolen sdělení, že TO mám... je to už 12 let, ale to víte, visí to nade mnou pořád, jen se člověk nesmí jen tak zaleknout... držím všechny palce

0 0
možnosti

Áááá, rakovina, pravil mně jeden můj lékař. Blbec, řekla jsem si já. On měl pravdu, ale naštěstí to byla "maličkost" oproti Vám. Už několik let jsem v pořádku. Tak ať zdárně pokračujete a pomáháte svojí zkušeností a optimismem jiným lidem.

1 0
možnosti
Foto

P84e23t61r 11B13u21r46i16a77n

29. 11. 2023 22:40

Vzdávat určitě nic nebudete, a tak vám přeji hodně štěstí a vybojovanou bitvu i celou válku

2 0
možnosti
Foto

Přeji hodně síly. Věřím, že to zvládnete, držím palce.

2 0
možnosti

Moc Vám děkuji, já pevně věřím, že to dopadne dobře.

2 0
možnosti
Foto

Tak jste po delší pauze tady. Pamatuji si Vás jako autora, který nenaštval a nezarmoutil. To, jak se charakterizujete pod fotkou, bude tudíž pravda. Nic není jen černé nebo bílé, jen se tak někdo může jmenovat Díky za zajímavé téma, a ten brilantní sloh, to je radost číst

4 0
možnosti

Tolik chvály, to si snad ani nezasloužím.. :-) Moc Vám děkuji.

2 0
možnosti

J10a13n 90R35á54ž

29. 11. 2023 19:18

Když mi oznámil onkolog pozitivní nález dal mi radu: Netraptete se tím, co jsem Vám řekl , trápení Vám s ničím nepomůže, raději si užívejte života naplno, udržujte v sobě optimismus, dbejte rad lékařů a věřte medicíně.

Už uplynulo sedm let a jsem tady i díky pokroku v medicíně pořád.

Držte se v módu optimismu, to je moje rada

6 0
možnosti

Já se snažím, fakt se snažím být optimistou a tak nějak si nic špatného nepřipouštím. Děkuji Vám.

1 0
možnosti

J39i18ř41í 50K62o43z10á86k

29. 11. 2023 18:12

Bojujte! Ono Vám taky nic jiného nezbývá. Před 7 lety jsem si tyhle " radosti s rakem" užil taky, takže tak trochu vím, jaký to je...Ale když budete věřit, tak to dáte!

3 0
možnosti

Já věřím, že to přes všechny ty komplikace zvládnu. Děkuji Vám.

0 0
možnosti

Také přeji hodně síly a hodně zdraví. Nic nevzdávat.

Musíme ještě zvelebit trochu to Těšínsko.

4 0
možnosti

Moc děkuji Ondřeji, opravdu moc. Zrovna se chystám na ozářky do Ostravy, mám to na 19.00. A že to nevzdám," na to spolygej"!!!!

2 0
možnosti
  • Počet článků 42
  • Celková karma 25,53
  • Průměrná čtenost 1479x
Tak nějak tuším, že svět není jen černý nebo bílý.

Slezský patriot.

Seznam rubrik