Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Konečně jsem díky vašemu blogu pochopil stávající stav mysli zdejšího hvězdného autora, na němž oceňuji, jako kdysi na pani Beatě (bloggerka), jeho neutuchající boj proti hlavnímu proudu, ale také jeho reakci na váš blog. Vám za toto prozření karma:-)R^

1 0
možnosti

Rád jsem k tomu prozření přispěl:-). Já Vám také děkuji

0 0
možnosti
Foto

Jako naruseny migrofob citim zatim heterokomfort. ;-D

1 0
možnosti

To je milá kritika :-) díky. Dokonce jste trefil, že moje matka se jmenovala Zdeňka a otec Zdeněk. Pak tam máte sice vědomostní mezery. :-) Rozhodně je správné se i mně za mé pošetilosti posmívat s takovou grácií a vtipem.

3 0
možnosti

No.. všechna čest. Vaše reakce mne překvapila, a příjemně, to přiznávám. Kdybyste nepsal ty blogy a nezapojoval se do diskuzí o těch všech -ismech, homo- a hetero- cosi, a nenapadal všechny, kteří holt mají jiný názor než Vy, byl byste jistě i (nejen) mnou považován za ganc příjemného společníka.

1 0
možnosti

Ješišmarjá! Kolik lahví jste musel vypít, abyste ten intelektuální nápor neznámého autora vydržel? :-)

1 1
možnosti

To muselo jít rychle, fakt to byly dvě hodiny práce. To je jako když se potápíte na jeden nádech. Rychle ponořit a rychle ven, jinak to nemusíte přežít. Kdybych měl totiž všechna díla neznámého autora přečíst, rozebrat, zhodnotit a vybrat ty skutečně největší "šlehy", asi by játra protestovala...

4 0
možnosti
  • Počet článků 42
  • Celková karma 25,53
  • Průměrná čtenost 1479x
Tak nějak tuším, že svět není jen černý nebo bílý.

Slezský patriot.

Seznam rubrik