Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Díky, super blog a pro mě spousta nového....R^

0 0
možnosti
JB

Já děkuji za slova chvály. Vaše uznání mne opravdu těší.

0 0
možnosti
OF

Od Morcinka jsem četl jen Czarnou Julku, je trochu protičeská. Doporučuji přečíst, jiný pohled. Dnes karma.

1 0
možnosti
JB

Jak "Dnes karma"? A jindy ne? ;-D;-D;-D;-D;-D;-D.

Děkuji za přečtení, karmu a tip. Tu Czarnou Julku si seženu. Problém s Morcinkovými knihami je, že se shání těžko, Ondraszek vyšel u nás naposled v r. 2011 ( vydavatelství Beskidy ve Vendryni a v polštině) a je beznadějně vyprodán. V Polsku nevyšel podstatně déle. Nakonec jsem ho sehnal v jakési pdf verzi ;-(.

1 0
možnosti
Foto

I62v75o 83C47i24l12i28c66h

20. 3. 2021 18:56

Díky, slyšel jsem o něm, ale opravdu jen zběžně. Karma R^

1 0
možnosti
JB

Děkuji. U nás v regionu je ondrášovská tradice stále ještě poměrně silná. Navíc v každé díře je podle pověsti ukryt Ondrášův poklad, u každého druhého stromu odpočíval, v každé druhé vesnici potrestal zpupného správce.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 42
  • Celková karma 25,53
  • Průměrná čtenost 1479x
Tak nějak tuším, že svět není jen černý nebo bílý.

Slezský patriot.

Seznam rubrik