Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Početl jsem si a němčinu ještě stále válím, ikdyž rodilce máme ve vsi již jen jednoho ( teda jí). Jak by to bylo krásné být v R a U;-D;-D;-D

1 0
možnosti
JT

J92i38r44i 91T31i60c58h32y

15. 5. 2020 16:21

Pres sve omezene historicke znalosti vim, ze spisovna cestina trvala pri nejmensim jiz od Husa. Ta slatanina uvedena v clanku je hrozna (jak rikal sudetak po valce, ja jsem spravna cech, moje maminka byla sokolovna).

1 0
možnosti
JB

aha.... a nenapadlo Vás, i s Vašimi historickými znalostmi, že se jedná o fikci, žert a reakci na jiný blog jiného blogera? Tak to mě opravdu mrzí.. příště budu takové články označovat popisem Achtung, das ist jenom sranda ;-(

5 0
možnosti
PL

P93e21t13r 55L41o28r38e80n94c

15. 5. 2020 16:13

Nádherná symfonie! :-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

Teprve teď jsem objevil Váš článek o Sudetech. myslím, že by bývalo chytré použít název pro horské pásmo. Tak by se po párgeneracích ztratila negativní konotace, překrytá staronovým geografickým pojmem.

Píšete, že jste ze Slezska, odkud?

0 0
možnosti
JB

Zdravím a děkuji za přečtení a reakci. Jsem ryzí Šlonzák:-) z malé vesnice u Karviné.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji ti, Jardo, že jsi připomenul náš skoro zapomenutý jazyk. V některých koutech Orlických hor (namátkou Langenbrück, Hohe Wurzel nebo i Katscher) se takto mluvilo ještě za mé babičky. Škoda, že dnes zcela vymizel.

0 0
možnosti
  • Počet článků 42
  • Celková karma 25,53
  • Průměrná čtenost 1479x
Tak nějak tuším, že svět není jen černý nebo bílý.

Slezský patriot.

Seznam rubrik