Diskuse

Cyp jak lampa.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IK

Jaká radost narazit na člověka, který má rád svou rodnou řeč a rozumí jí.

Nechcete napsat knížku? Úplně jedno o čem, tak nebo tak by se to četlo lahodně.

0 0
možnosti
JB

Děkuji Vám, moc mě Vaše chvála těší. Ale jste až příliš velkorysá...R^

0 0
možnosti
OF

Kiela ich tam bylo...

Nikoli cyp ale ch.... wiy. Máte to vesměs počeštěné, to není po naszymu, tak se

tady nikdy nemluvilo.I když použítí slova cyp , to jste napsal správně.

Až na to že cypek je takový neškodný cyp. Je méně pejorativní než cyp.

1 0
možnosti
OF

Po naszymu je slezské nářečí, původně směs polštiny,mnohdy ze 16 století

...wiym místo wiem například, a němčiny.Do do roku 1919 tam nebylo ano jedno české slovo.Po naszymu není žádné karvinské nářečí.

0 0
možnosti
SN

:-)....Jsem tu už šedesát roků náplava z jihozápadní MOravy. Když jsem tu, do tohoto BOhem zapomenutého kraje přišel a sedl do "hitláku", pokud víte co to je,(staré vagony s dřevěnýmí sedadly), který jel z Havířova do HOrní Suché, myslel jsem, že jsem se ocitl za hranicí. Moc jsem té hatmatilce nerozuměl. Ale zvykl jsem si. Po "našimu" nepoužívám, ale rozumím a výrazy podobného typu používám někdy také. Zvolil jste zajímavé téma. R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

J69a94n70a 39M40a56j98o90v24á

27. 5. 2018 23:29

No jo...kdysi jsi cypa slýchala snad v každé větě. Na Hané ho musím všem vysvětlovat.

Díky :-)

2 0
možnosti
AR

V celém okrese Frýdek-Místek je slovo cyp hojně používáno!!

2 0
možnosti
VV

Copak toto krajove slovo, ale nasi bratia Slovaci maji jedno slovo, ktere se da univerzalne pouzit vsude a za kazde situace, a dokonce podle slovenskej akademie vied je slovenskym nejfrekventovanejsim slovem.

Ovsem napsat se sem nesmi, stejne by se ho nikdo nedozvedel a ja bych byl o 100 icek chudsi.

0 0
možnosti
  • Počet článků 42
  • Celková karma 25,53
  • Průměrná čtenost 1479x
Tak nějak tuším, že svět není jen černý nebo bílý.

Slezský patriot.

Seznam rubrik