Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak jste se tady všichni pochválili a já si jdu zapálit...

P.S.- a nelezte nám na zahrádky,už máte v hospodách vyvětráno;-D

0 0
možnosti

Vy z těch zahrádek brzo vypadnete sami. ;-D

0 0
možnosti
Foto

R^;-Dvtipné a poučné a moc pěkně napsanéR^

já kouřím jen přiležitostně takže si to fakt vychutnám při skleničce něčeho dobrého nebo kávičce-každá závislost je špatná

1 0
možnosti

Já mám ten den 25.listopadu. Původně jsem plánoval (jak bývá zvykem), že si dám novoroční předsevzetí, ale jednoho dne koncem listopadu jsem zase seděl v kanclíku až do osmi večer a celý den hulil jak prokopnutá kamna, až mě huba pálila. Ráno jsem si řekl, proč čekat až na Nový rok ? Sekl jsem s kouřením hned (a bez terapeuta) a od té doby už nekouřím osmnáctý rok. Je to jen otázka vůle, nic jiného. "Absťák", který se vždy dostaví, se dá překonat, trvá to tak týden, dva.

1 0
možnosti

J66a26n 52R92á54ž

17. 9. 2017 9:51

Bojoval jsem s kouřením roky. Období kdy jsem si trénoval vůli nekouřenim s obdobím 20-30 denně se střídalo. Hodně kuřáků ví o co jde. Pak mi doktoři sdělili diagnózu: Rakovina! Sice nebyly zasaženy ani plíce, ani žaludek, ale okamžitě jsem přestal mít jakoukoliv chuť na cigaretu/doutník. A nemám dosud. Žádné abstinenční příznaky se nedostavily, nemusím zkoušet vůli překonáváním chuti vdechnout kouř. Prostě chuť si zakouřit naprosto zmizela. Naopak, když se někde dostanu do sféry kouře z cigaret, což se po zavedení nekuřáckého zákona stává dost často, neb musím chodit kolem hospody, před kterou stojí vždy hlouček dýmajících nešťastníků vyhnaných zákonem ven, navaluje se mi.

0 0
možnosti
Foto

Hornický smích;-DR^, to jsem neznal, s dovolením si to přidám do svého repertoáru.

0 0
možnosti

jj, Klidně přidám znění v originálu: "havjyrski šmjychy". Je to po našymu, tedy těšínské nářečí.

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkné.

Nikdy jsem nebyl poctivý kuřák, ale jednu chvíli jsem si kupoval francouzské cigarety Gitanes a s pocitem světáka proplachoval ústa kouřem.

Takto jsem ale kouřil pouze v Paříži a když bylo léto. Ve špatném počasí ne. Takže závislost jsem si nevybudoval a jsem tomu rád.

Jenom by mě zajímalo kde jsou všechny ty peníze které jsem za ta léta ušetřil?

1 0
možnosti

J64a83r59a 66R47a27n39k

17. 9. 2017 1:42

Gratuluji, prestala jsem pred 20 lety z jednoho dne na druhy, zbytecne vyhozene penize do luftu.

0 0
možnosti
Foto

I57v41a40n 62M84a62r64e83k

16. 9. 2017 20:02

Přestat kořit je celkem snadné. . . . . Stačí "využít" rýmy, chřipky či angíny , jsou to nemoci, z nichž nás alespoň jednou ročně některá přepadne. Tehdy nám zcela určitě retko nechutná, no a když už jsme to bez něj vydrželi pár dní, vydržíme v pohodě už i ty následující . R^

0 0
možnosti
Foto

I39v40a30n 27M33a48r40e60k

16. 9. 2017 20:03

Pardon . . . . Přestat kouřit. . . . . . . .R^

0 0
možnosti
Foto

Boj se závislostí by neměl být „na sílu“; nejde o silnou vůli, nýbrž o správnou motivaci.

Pěkně to říká pan primář Nešpor. Píše sice o alkoholismu, ale v tomto případě závislost jako závislost.

Odkaz je ohavně dlouhý:

..

http://www.alkohol-alkoholismus.info/lecba/lekari/nespor-prim-mudr-karel-nespor-csc/zustat-strizlivy-prim-mudr-karel-nespor-csc/795-motivace-je-mnohem-dulezitejsi-nez-vule-zustat-strizlivy-prim-mudr-karel-nespor-csc.html

..

ale dal jsem ho sem kompletně; nemám moc v oblibě zkracovače, nikdo neví, kam odkaz vede. Nicméně ještě tentýž odkaz i ze zkracovače:

https://tinyurl.com/y85kd53p

0 0
možnosti

Koneckonců potřeba ověřit si sílu své vůle může být taky docela dobrá motivace, že jo?:-)

Ale jinak s Vámi samozřejmě souhlasím. R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 42
  • Celková karma 25,53
  • Průměrná čtenost 1479x
Tak nějak tuším, že svět není jen černý nebo bílý.

Slezský patriot.

Seznam rubrik