Diskuse

O Těšínsku

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

:-) Filypczyk už po Vás jede. Já jsem tu 50 roků náplava, ale mluvil jsem s pamětníky, někteří ještě žijí, jak  POláci na Těšínsku před Hitlerem vtrhli do moravského SLezska a tvrdě masakrovali všechny, co se  nehlásili k POlákům !  R^R^R^

1 0
možnosti

:-).....někteří ještě žijí a pamatují .......

1 0
možnosti

Vylhané informace. Odkud máte ty údaje z roku 1880 ? Lež.Na Těšínsku skoro žádní Češi nežili / s výjimou Frýdecka pochopitelně, tam žili jen Češi/ v Bohumíně byli Němci, Češi žili opravdu jen kolem Bohumína, Orlové. Na východ od Třince žádní přistěhovalci z Haliče nikdy nepřišli.Také v Karviné přistěhovalectví z Haliče byl okrajový jev. Stonava, kde jsem nějako dobu bydlel, rok 1911 /?/ :3000 obyvatel, 18 Čechů, méně jnež Němců nebo Židů.Vendryně 2000 obyvatel: 2 Češi.... na východ od Třince všechny obce stejně jako Vendryně. Přistěhovalci z Haliče šli vyhradně do Ostravy, kde z nich za 2 týdny stáli Češi.Ještě jednou vás prosím abyste uvedl zdroj "sčítání lidu" z roku 1980. Rakouský úředník ? Spíše pochybný český a šovinistický zdroj.Vsadím se, že vaši předci se podepisvoali Bulawa a chodili do polské školy. Takovým my říkáme "szkopyrtocy".100 let jste se k nám těšínským Polákůmchovali jako k dobytku, už dále prosím nepiště, nemá to cenu.

0 0
možnosti

No přečetl jsem si předchozí vaše články, asi jsem ten úvodní komentář trochu přehnal.Ohledně Těšínska máte sice zkreslené informace,

odkud byste ja také získal, že, ale jinak 2 předchozí články mají hlavu patu.Ačkoli jsem polský těšínský nacionalista, s důrazem na to těšínský, myslím si že nejlíp by nám bylo v Německu. Stejně jako polský režisér Kazimierz Kutz / Sól ziemi czarnej /.Česko a Polsko jsou poněkud šovinistické státy, které před válkou prováděly neúnosnou a nelidskou národností politiku. Dnes "vede"jednoznačně Česko. Německo naproti tomu se stálo demokratickým státem.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS